> Home > Collaboration > Business Initiatives > Digital Dialogue > OMDC Talks > How Big is Your Data?
Share

How Big is Your Data?

Data is a vital part of understanding consumer patterns.Creative content producers use data and analytics in vastly different ways toguide their product development, distribution, and marketing strategies. Thispanel looks at how three Ontario-based companies are using data and analyticsto inform their product development, guide their marketing strategies, andultimately, to understand their audience.
 
Moderator:
Erin Creasey, Manager, Industry Initiatives, OMDC
 
Panelists:
Devi Ekanand, Vice President, Marketing, Promotions and NewMedia, Coalition Music
Ken Hunt, Publisher, Toronto Life
Margaret Bryant, Director of Sales andMarketing, Dundurn Press

L’importance de vos données: utiliser les principesanalytiques pour comprendre votre marché – 28 septembre 2016
Enregistré en Anglais
Les données sont essentielles pour comprendre les habitudesdes consommateurs. Les producteurs de contenu créatif utilisent les données etles principes analytiques de manière très différente pour orienter ledéveloppement de leurs produits, la distribution de ceux-ci et leurs stratégiesde marketing. Cette séance se penche sur la façon dont trois entreprisesontariennes utilisent les données et les principes analytiques pour documenterle développement de leurs produits, orienter leurs stratégies de marketing etenfin, comprendre leur auditoire.
 
Animateur : Erin Creasey, Chef, Initiatives pour l'industrie,SODIMO
 
Experts :
Devi Ekanand, Vice-présidente du Marketing, Promotions etNouveaux Médias, Coalition Music
Ken Hunt, Éditeur, Toronto Life
Margaret Bryant, Directrice des Ventes et du Marketing, Dundurn Press