Share

Evan Jones

Evan Jones - "The Customer is Always Right: How Creators Need Big Data to Increase Discoverability and Retain Their Fans"

Every moment you spend online, you are participating in a massive global experiment. Before digital technology, producers needed to make sure their project was perfect - there was only one broadcast premiere, only one book launch. Today every interaction is an opportunity to learn more about your target market; best approaches to reach your audience, onboard, and engage them.  Learn how Stitch Media launched a publishing platform for Together Tales and refined it using big data in their marketing strategy, and look inside Threads Audience Development tools to see how this radical approach is increasing discoverability and retention for their partners.

Evan Jones, Founder, Threads Audience Development


Evan Jones - « Le client a toujours raison : de quelle façon les créateurs ont-ils besoin de données volumineuses pour améliorer la découvrabilité et conserver leurs fans? »

Chaque fois que vous êtes en ligne, vous participez à une expérience mondiale de masse. Avant la technologie numérique, les producteurs devaient s’assurer que leur projet était parfait : il n’y avait qu’une seule première diffusion, un seul lancement de livre. De nos jours, toutes les interactions sont des occasions d’en apprendre davantage à propos du marché cible, des approches idéales pour rejoindre l’auditoire, l’intégrer et le faire participer. Apprenez comment Stitch Media a lancé une plateforme d’édition pour Together Tales, pour ensuite la peaufiner à l’aide de données volumineuses dans leur stratégie de marketing, puis consultez les outils de développement d’auditoire de Threads pour voir comment cette approche radicale améliore la découvrabilité et permet de conserver les partenaires.

Evan Jones, fondateur, Threads Audience Development