> Home > Collaboration > Business Initiatives > Digital Dialogue > OMDC Talks > Analyzing Consumer Data
Share

Analyzing Consumer Data

Analyzing Consumer Data - NOVEMBER 29, 2012

Do you effectively use all your consumer data?

Data overload?  Do you have a ton of data on usage, visits to your website, followers, market trending, consumer usage, population demographics? Are you successfully employing data mining tools to leverage business opportunities?  Our panelists will discuss this important business challenge.

Moderator: Lisa Coulman, PwC

Panelists: Nathon Gunn, Social Game Universe; Ken Hunt, St. Joseph Media; Cal Rosen, PwC

L'analyse des données sur les consommateurs - 29 NOVEMBRE 2012

Faites-vous une utilisation efficace de vos données sur les consommateurs?

Surcharge de données? Disposez-vous d'une tonne de données sur la consommation, les visites sur votre site Web, les abonnés, les tendances du marché, les habitudes des consommateurs, les caractéristiques démographiques? Mettez-vous efficacement les outils d'exploration des données à contribution pour générer des débouchés? Nos experts traiteront de cet important défi commercial.

Moderatrice : Lisa Coulman, PwC

Experts : Nathon Gunn, Social Game Universe; Ken Hunt, St. Joseph Media; Cal Rosen, PwC