> Home > Collaboration > Business Initiatives > Digital Dialogue > OMDC Talks > Accessibility
Share

Accessibility

Accessibility: What You Need to Know - SEPTEMBER 19, 2014

What are your obligations under the Accessibility for Ontarians with Disabilities Act? What do you need to do in providing customer service, the information and communication you provide to the public, and as an employer? A representative from the Accessibility Directorate of Ontario explains.

Panelists:
Richard Cavanagh, CEO/Funding Officer, Broadcasting Accessibility Fund
Alfred Spencer, Director, Outreach and Strategic Initiatives, Accessibility Directorate of Ontario

L’ACCESSIBILITÉ : CE QUE VOUS DEVEZ SAVOIR – 19 septembre 2014

Quelles sont vos obligations aux termes de la Loi sur l’accessibilité pour les personnes handicapées de l’Ontario? Que devez-fous faire en tant qu’employeur et dans le cadre de vos services à la clientèle et de vos communications et renseignements destinés au public? Un/Une porte-parole de la Direction générale de l’accessibilité pour l’Ontario répond à ces questions.

Experts :
Richard Cavanagh, directeur général et agent du financement du nouveau
Alfred Spencer, Director, Outreach and Strategic Initiatives, Accessibility Directorate of Ontario